AKTUALNOŚCI

KOMPOSTOWNIKI OD URZĘDU MIASTA

2016-05-02

Urząd Miejski udostępnia kompostowniki dla właścicieli nieruchomości. Cieszymy się z takich inicjatyw. Zdecydowanie takie działanie to DOBRA PRAKTYKA.

Wnioski będą przyjmowane w okresie od 4 maja 2016 r. do 31 maja 2016 r. Decyduje kolejność zgłoszeń.

Urząd Miejski w Bielsku-Białej uruchamia program bezpłatnego udostępniania mieszkańcom kompostowników.

Będą dwa rodzaje kompostowników:
1.  o poj. do 400 l. – dla  działki o powierzchni do 5 arów, na której posadowiona jest nieruchomość zamieszkała
2.  o poj. do 800 l. – dla  działki o powierzchni powyżej 5 arów, na której posadowiona jest nieruchomość zamieszkała.

Co należy zrobić?

W celu otrzymania kompostownika, należy zgłosić się do Biura ds. Gospodarki Odpadami Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej, pl. Ratuszowy 5, pok. 401, wypełnić i złożyć wniosek o użyczenie kompostownika. Uzyskaliśmy także informację, że wniosek będzie dostępny na stronie www.czystemiasto.bielsko-biala.pl.

Ile będzie kompostowników?

Na razie nie wiadomo jaką ilość kompostowników uda się zakupić. Urzędnicy prowadzą rozeznanie cenowe, aby uzyskać jak najlepszą cenę zakupu.

Kiedy i gdzie będzie można odebrać kompostownik?

Kompostownik będzie można odebrać w PSZOKu przy ul. Krakowskiej. Planuje  się oddanie pierwszych kompostowników w czerwcu 2016r.

Jak długo będzie można użytkować kompostownik?

Kompostowniki użyczane będą na trzy lata, po tym okresie przejdą na własność użytkownika.

Więcej szczegółów znajduje się TUTAJ

« powrót
MENU

PRZYDATNE LINKI